Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η φυγή-Στέλιος Μπικάκης



Πρώτη εκτέλεση: Στέλιος Μπικάκης

Με έχει κουράσει η μοναξιά
λες και στην Γη μονάχος ζω
σαν χελιδόνι στον χιονιά
τα καλοκαίρια σου ζητώ

Και εσύ που μου έδωσες φτερά
Και εσύ που μου έδωσες φτερά
πέταξες σ' 'αλλο ουρανό
και εδώ τελειώνει το όνειρο
εδώ τελειώνει το όνειρο

Από παιδί στα σκοτεινά
με είχε ξεχάσει και ο Θεός 
και κάποια μέρα ξαφνικά 
ήρθες εσύ σαν ήλιου φως

Με εμαθες να είμαι δυνατός 
και να αντέχω τις πληγές
να μην ρωτάω τι και πώς
όταν μοιράζονται οι ζωές

Και εσύ που μου έδωσες φτερά
Και εσύ που μου έδωσες φτερά
πέταξες σ' 'αλλο ουρανό
και εδώ τελειώνει το όνειρο
ΕΔΩ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ....

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άνεμε, ξέρεις...   Είναι η καρδιά μου...
Προσπαθήστε, συνάνθρωποι, να τους καταλάβετε τους χιονάνθρωπους. Μας μισούνε, γιατί ξέρουνε πως σαν έβγει ο ήλιος ό,τι είναι φτιαγμένο με χιόνι θα λιώσει! Αγγουλές Φ.
Εξήντα χρόνια... Ανηφοριά...   Ισάδα πουθενά...