Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ενική Ελλάδος γεια σου!!


Σημαντική μέρα σήμερα....παίζει η εθνική ομάδα ποδοσφαίρου της Ελλάδας  με τη αντίστοιχη της Γερμανίας .Ευχή όλων να περάσει στους τέσσερις,η ομάδα μας , και γιατί όχι και στο τελικό( θα κερδίσουμε 2-1πρόβλεψη δική μου)Ενική Ελλάδος γεια σου!!
Απορία:
Βλέπω σε πολλούς φίλους  μου στην αρχική σελίδα φώτο  που περιγράφουν τι θα κάνουμε τους Γερμανούς,από πολιτικής άποψης,στο παιχνίδι  ,τι θα ακούσουν ,τι θα τους πούμε ,η Μέρκελ θέλει δεν θέλει θα ακούσει τον εθνικό μας ύμνο και άλλα τέτοια  ,ακούω και από φίλους και γνωστούς  ,έξω από το φβ, τα ίδια ...και έρχομαι τώρα να ρωτήσω...δηλαδή περιμέναμε σε έναν αγώνα να δείξουμε τη παλικαριά μας σαν Έλληνες και τον τσαμπουκά μας  ενώ στις εκλογές τι; φοβηθήκαμε το αύριο και δώσαμε στη Γερμανία και σε κάθε χώρα το δικαίωμα να επεμβαίνει  στα εσωτερικά της χώρας μας ,ενώ ήταν η ευκαιρία μας (δύσκολα μεν )να ζήσουμε  την ομορφιά του ονείρου  και τώρα στον αγώνα θα τα πούμε έξω από τα δόντια  ;
Μπορεί και όλα αυτά που λέγονται για το παιχνίδι  στις αναρτήσεις να είναι για πλάκα και εγώ να τα πήρα σοβαρά...μπορεί 
Πάνω απ' όλα είμαι Ελληνίδα και υπεραγαπώ αυτή τη χώρα ,τη χώρα μου!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άνεμε, ξέρεις...   Είναι η καρδιά μου...
Προσπαθήστε, συνάνθρωποι, να τους καταλάβετε τους χιονάνθρωπους. Μας μισούνε, γιατί ξέρουνε πως σαν έβγει ο ήλιος ό,τι είναι φτιαγμένο με χιόνι θα λιώσει! Αγγουλές Φ.
Εξήντα χρόνια... Ανηφοριά...   Ισάδα πουθενά...