Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

. Χουάν κάρλος Μπενίτες.(Κοσταρικανός συγγραφέας)

''Όταν ήμουνα ερωτευμένος ένιωθα μια φοβερή αναστάτωση, μια λαχτάρα σε όλο μου το κορμί...Ο πόθος και το πάθος, μου είχαν πάρει τα μυαλά. Όλο αυτό το διάστημα, δεν έγραφα, δεν δούλευα, δεν έβλεπα τους φίλους μου. Ζούσα εξαρτημένος από τις κινήσεις ή την ηρεμία της αγάπης μου. Κάπνιζα βουνά από τσιγάρα και έπαιρνα τόνους από βιταμίνες, ξυριζόμουν δυο και τρεις φορές την ημέρα, έκανα δίαιτες και πεζοπορίες. Με καταδίωκε μέχρι βεβαιότητας η παράνοια της απάτης...Όλη την ώρα σκεφτόμουν ότι τη φιλάω, την κοιτάζω, τη χαϊδεύω. Μέσα σε λίγες βδομάδες ξόδεψα πάρα πολλά λεφτά, πάρα πολλές ελπίδες, πάρα πολλή αντηλιακή κρέμα, πάρα πολύ σπέρμα και πάρα πολλή κολόνια. Άκουγα πάρα πολλή κλασική μουσική, έκανα κατάχρηση του χρόνου,εξάντλησα την υπομονή μου και στέγνωσε και το τελευταίο δάκρυ. Γι'αυτό λέω όταν θυμάμαι εκείνο τον καιρό: Ποτέ μου δεν υπέφερα τόσο, όσο όταν ήμουν ευτυχισμένος''.

                                Χουάν κάρλος Μπενίτες.(Κοσταρικανός συγγραφέας)                          

ο πίνακας είναι της εξαίρετης ζωγράφου Ελένης Κυριαζοπούλου 
                                                                           

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άνεμε, ξέρεις...   Είναι η καρδιά μου...
Προσπαθήστε, συνάνθρωποι, να τους καταλάβετε τους χιονάνθρωπους. Μας μισούνε, γιατί ξέρουνε πως σαν έβγει ο ήλιος ό,τι είναι φτιαγμένο με χιόνι θα λιώσει! Αγγουλές Φ.
Εξήντα χρόνια... Ανηφοριά...   Ισάδα πουθενά...