Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΑΣ - ΧΟΡΧΕ ΜΠΟΥΚΑΪ

Τη μέρα εκείνη, ο Χόρχε με περίμενε μ 'ένα παραμύθι.

Όταν μεγάλωσε, ο πατέρας του του είπε:
  "Παιδί μου, δε γεννιόμαστε όλοι με φτερά. Μπορεί να μην είσαι υποχρεωμένος να πετάξεις , νομίζω όμως πως είναι κρίμα να μείνεις μόνο στο περπάτημα αφού έχεις τα φτερά που ο καλός θεός σού έδωσε."
  "Μα , δεν ξέρω να πετάω" απάντησε ο γιος.
  "Σωστά..."είπε ο πατέρας. Και περπατώντας , τον πήγε ως το χείλος του γκρεμού ,στο βουνό.
  "Βλέπεις , γιε μου; Το κενό. Όταν θελήσεις να πετάξεις , θα έρθεις εδώ, θα πάρεις βαθιά ανάσα , θα πηδήξεις στην άβυσσο και απλώνοντας τα φτερά σου θα πετάξεις."
  Ο γιος αμφέβαλλε.
  "Κι αν πέσω;"
  "Ακόμα κι αν πέσεις , δε θα σκοτωθείς. Οι λίγες γρατζουνιές θα σε κάνουν πιο δυνατό στην επόμενη προσπάθεια" αποκρίθηκε ο πατέρας.
  Το παιδί γύρισε στο χωριό να δει τους φίλους του , τις παρέες του , όλους εκείνους που είχε συντρόφους στην πορεία της ζωής του.
  Οι πιο στενόμυαλοι του είπαν:
  "Είσαι τρελός ; Για ποιο λόγο ; Ο πατέρας σου είναι μισότρελος...Για ποιο λόγο να πετάξεις ; Τι σου χρειάζεται ; Γιατί δεν αφήνεις τις ανοησίες ; Τι νόημα έχει να πετάξεις;"
  "Οι καλύτεροι φίλοι του τον συμβούλεψαν:
  "Κι αν είναι αλήθεια ; Μα σίγουρα δεν επικίνδυνο ; Γιατί δεν αρχίζεις σιγά - σιγά ; Δοκίμασε να πηδήξεις από μια σκάλα ή από την κορυφή ενός δέντρου. Αλλά , από τον γκρεμό , βρε παιδί μου ;..."
  Ο νεαρός άκουσε τις συμβουλές όσων τον αγαπούσαν. Ανέβηκε στην κορυφή του δέντρου και , με όλο του το θάρρος , πήδηξε. Άνοιξε τα φτερά του , τα κούνησε στον αέρα με όλη του τη δύναμη αλλά , δυστυχώς , έπεσε στο έδαφος.
  Μ 'ένα καρούμπαλο στο κεφάλι συνάντησε τον πατέρα του.
  "Μου είπες ψέματα! Δεν μπορώ να πετάξω. Το δοκίμασα και κοίτα πως χτύπησα! Δεν είμαι σαν κι εσένα. Τ φτερά μου είναι μόνο για στολίδι."
  "Παιδί μου" είπε ο πατέρας , "για να πετάξεις , πρέπει να έχεις τον απαραίτητο ελεύθερο χώρο στον αέρα , ώστε τα φτερά σου να ξεδιπλωθούν. Είναι σαν να πέφτεις με αλεξίπτωτο : χρειάζεσαι κάποιο ελάχιστο ύψος για να πηδήξεις.
 Για να πετάξεις πρέπει ν 'αρχίζεις να ριψοκινδυνεύεις.
 Αν δε θέλει να το κάνεις , καλύτερα να συμβιβαστείς και να μείνεις για πάντα στο περπάτημα."

            (ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΊΑ - ΧΟΡΧΕ ΜΠΟΥΚΑΪ)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άνεμε, ξέρεις...   Είναι η καρδιά μου...
Προσπαθήστε, συνάνθρωποι, να τους καταλάβετε τους χιονάνθρωπους. Μας μισούνε, γιατί ξέρουνε πως σαν έβγει ο ήλιος ό,τι είναι φτιαγμένο με χιόνι θα λιώσει! Αγγουλές Φ.
Εξήντα χρόνια... Ανηφοριά...   Ισάδα πουθενά...