Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Χαμογελώ μα δε γελώ




Στίχοι:   Σώτια Τσώτου
Μουσική:   Κώστας Χατζής

Χαμογελώ μα δε γελώ
είναι μεγάλη διαφορά,
τον μακιγιάρω τον καημό
να φιγουράρει για χαρά.

Σ' αυτόν τον κόσμο τον τρελό
και τον σακάτη τον καιρό
χαμογελώ μα δεν γελώ
κι αυτό που μόλις το μπορώ.

Χαμογελώ μα δε γελώ
κι όταν μου λεν πως μ' αγαπούν
Θεέ μου λέω σε καλό μου,
τόση ψευτιά πώς τη μπορούν.

Σ' αυτόν τον κόσμο τον τρελό
και τον σακάτη τον καιρό
χαμογελώ μα δεν γελώ
κι αυτό που μόλις το μπορώ.

Κι όταν κι εσύ πως μ' αγαπάς
μου λες με λόγια τρυφερά,
τότε για πρώτη μου φορά
τότε γελάω δυνατά.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άνεμε, ξέρεις...   Είναι η καρδιά μου...
Προσπαθήστε, συνάνθρωποι, να τους καταλάβετε τους χιονάνθρωπους. Μας μισούνε, γιατί ξέρουνε πως σαν έβγει ο ήλιος ό,τι είναι φτιαγμένο με χιόνι θα λιώσει! Αγγουλές Φ.
Εξήντα χρόνια... Ανηφοριά...   Ισάδα πουθενά...