Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Είμαι ο Άνεμος Αλήτης, ταξιδευτής Ουρανού και Γης και Αυτή είναι η αλήθεια μου.


Τρομοκρατική ενέργεια χαρακτηρίζουν όλοι οι σταθμοί, τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί μέσω των δημοσιογράφων τους το συμβάν στα γραφεία της Ν.Δ. Το ίδιο είπαν και οι Γερμανοί κατακτητές μαζί με τους Έλληνες δοσύλογους όταν η αντίσταση ανατίναξε τη γέφυρα του γοργοποτάμου. Τρομοκράτες χαρακτήριζαν οι Τούρκοι και οι Βούλγαροι τους Έλληνες Μακεδονομάχους που μάχονταν για τη λευτεριά της Μακεδονίας μας. Τρομοκρατική επίθεση χαρακτήρισαν και την ανατίναξη της γέφυρας του ποταμού Κβάι οι Ιάπωνες κατά τη διάρκεια του 2ου παγκοσμίου πολέμου. Τρομοκρατικές επιθέσεις χαρακτήριζε και η κυβέρνηση Βισύ στην κατοχική από τους Γερμανούς Γαλλία, τις επιθέσεις των αντιστασιακών Μακί. Και αν κάτσω να γράψω και άλλα τέτοια παραδείγματα, θα γεράσω στον υπολογιστή. Είναι απλά...Άπειρα.
Προσωπικά πάντως κύριε δημοσιογράφε, δεν τρομοκρατήθηκα από αυτό το συμβάν σαν ελεύθερος πολίτης. Δεν ένοιωσα να απειλή τε η ασφάλεια της ζωής μου. Τρομοκρατήθηκα όμως από το συμβάν στη Σύρο με τον βιασμό και ξυλοδαρμό μέχρι θανάτου της 15χρονης από
το κτήνος, όπως και από το τραγικό γεγονός που έγινε στην Ξάνθη από κάποιο άλλο κτήνος. Δεν τρομοκρατήθηκα από τη δράση της 17 Νοέμβρη σαν ελεύθερος πολίτης κύριε δημοσιογράφε. Αντιθέτως όμως τρομοκρατήθηκα από το ξεπούλημα της χώρας μου μέσω των πολιτικών μας, τρομοκρατήθηκα από τους 1.600.000 άνεργους που υπάρχουν στην Ελλάδα, μέσα στους οποίους είμαι και'γω τα τελευταία 4 χρόνια μετά από 25 χρόνια δουλειάς στην οικοδομή σε πληροφορώ και όχι σε καμιά παχιά καρέκλα η πίσω από ένα γυαλί. Τρομοκρατήθηκα όμως από το γεγονός ότι χιλιάδες συμπολίτες μου μέσα σε αυτούς και μικρά παιδιά, δεν έχουν στην κυριολεξία να φάνε. Τρομοκρατήθηκα από το γεγονός πως εγώ και 10.000.000. Έλληνες ακόμη δεν έχουμε στην κυριολεξία μέλλον.
Αυτά τα γεγονότα, όπως και καμιά μυριάδα ακόμη ίδιων αναφορών και εκείνοι που τα υποκινούν είναι για'μένα τρομοκρατικά και τρομοκράτες κύριε δημοσιογράφε και όχι μερικές σφαίρες μέσα σε ένα άδειο πολιτικό γραφείο. Αυτό για'μένα ίσως να λέγεται και αντίσταση.
Έτσι, για να ξέρεις τη γνώμη μου ώς ελεύθερου πολίτη αυτής της χώρας τα γράφω.

Είμαι ο Άνεμος Αλήτης, ταξιδευτής Ουρανού και Γης και Αυτή είναι η αλήθεια μου.

                                                              Άνεμος Αλήτης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άνεμε, ξέρεις...   Είναι η καρδιά μου...
Προσπαθήστε, συνάνθρωποι, να τους καταλάβετε τους χιονάνθρωπους. Μας μισούνε, γιατί ξέρουνε πως σαν έβγει ο ήλιος ό,τι είναι φτιαγμένο με χιόνι θα λιώσει! Αγγουλές Φ.
Εξήντα χρόνια... Ανηφοριά...   Ισάδα πουθενά...