Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το βυζί ή το γάλα

Ο Χόρχε δεν μου έλεγε ιστορίες σ'όλες τις επισκέψεις, όμως , για κάποιο λόγο , θυμάμαι σαν τώρα όλες όσες μου αφηγήθηκε ον ενάμιση χρόνο που έκανα θεραπεία μαζί του.Ίσως είχε δίκιο όταν έλεγε ότι αυτός ήταν ο καλύτερος τρόπος να συγκρατήσεις στη μνήμη σου γνώσεις.
  Θυμάμαι τη μέρα που του είπα ότι ένιωθα πολύ εξαρτημένος, πόσο με ενοχλούσε αυτό και πως, ταυτοχρόνως , δεν μπορούσα να στερηθώ όσα έπαιρνα από εκείνον σε κάθε μου επίσκεψη.Είχα την αίσθηση ότι ο θαυμασμός και η αγάπη που ένιωθα για το Χόρχε μ'έκαναν να εξαρτώμαι υπερβολικά από το βλέμμα του και μ'έδεναν πολύ στη θεραπεία του.

Πεινάς για να μάθεις,
πεινάς για να μεγαλώσεις.
πεινάς για να γνωρίσεις,
πεινάς για να πετάξεις...
Μπορεί σήμερα
εγώ να είμαι το βυζί
που σου δίνει γάλα,
που καταλαγιάζει την πείνα σου...
Είναι καταπληκτικό 
που σήμερα αναζητάς αυτό το βυζί.
Μην ξεχνάς , όμως :
δεν είναι το βυζί
που σε τρέφει.
Είναι το γάλα !

                    "ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ" ΧΟΡΧΕ ΜΠΟΥΚΑΪ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άνεμε, ξέρεις...   Είναι η καρδιά μου...
Προσπαθήστε, συνάνθρωποι, να τους καταλάβετε τους χιονάνθρωπους. Μας μισούνε, γιατί ξέρουνε πως σαν έβγει ο ήλιος ό,τι είναι φτιαγμένο με χιόνι θα λιώσει! Αγγουλές Φ.
Εξήντα χρόνια... Ανηφοριά...   Ισάδα πουθενά...