Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Με κούρασε το τραλαλά και τραλαλώ


Κουράστηκα να μου λένε
να χαμογελώ και τραλαλά και τραλαλώ
όταν κλαίω για τα 
όνειρα που μας κλέψανε.
Κουράστηκα να μου λένε 
ότι όλα θα πάνε καλά και τραλαλά και τραλαλώ
όταν η πραγματικότητα 
χτυπάει αδυσώπητα τις πόρτες μας. 
Κουράστηκα να μου λένε
ότι η ζωή είναι χρωματιστή και τραλαλά και τραλαλώ 
όταν το μαύρο σκίασε ακόμη και τον ήλιο 
Κουράστηκα...
Θα μου πεις μην απελπίζεσαι
Θα σου πω...δεν το έχω σκοπό
Ένα άτομο ,εγώ, που δεν έσκυψα ποτέ το κεφάλι
και έμαθα να στηρίζομαι στα πόδια μου 
και να βασίζομαι στα δυο μου χέρια.
Απλά με κούρασε το τραλαλά και τραλαλώ
των περισσοτέρων , η απάθεια τους
με τη δικαιολογία ότι δεν θα αλλάξει τίποτα
στην άμοιρη ζωή μας και άρα
τραλαλά και τραλαλώ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άνεμε, ξέρεις...   Είναι η καρδιά μου...
Προσπαθήστε, συνάνθρωποι, να τους καταλάβετε τους χιονάνθρωπους. Μας μισούνε, γιατί ξέρουνε πως σαν έβγει ο ήλιος ό,τι είναι φτιαγμένο με χιόνι θα λιώσει! Αγγουλές Φ.
Εξήντα χρόνια... Ανηφοριά...   Ισάδα πουθενά...