Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η πόλις-Κ.Καβάφης

Είπες: «Θα πάγω σ' άλλη γη,θα πάγω σ' άλλη θάλασσα.
Μια πόλις άλλη θα βρεθεί καλίτερη απ' αυτή.
Κάθε προσπάθειά μου μια καταδίκη είναι γραφτή
κι είν' η καρδιά μου-σα νεκρός-θαμένη.
Ο νους μου ως πότε μέσ' στον μαρασμό αυτόν θα μένει;
Όπου το μάτι μου γυρίζω, ό,τι κι αν δω
Ερείπια μαύρα της ζωής μου βλέπω εδώ
που τόσα χρόνια πέρασα και ρήμαξα και χάλασα»

Καινούριους τόπους δεν θα βρεις, δεν θα βρεις άλλες θάλασσες.
Η πόλις θα σε ακολουθεί.Στους δρόμους θα γυρνάς
τους ίδιους.Και στις γειτονιές τις ίδιες θα γυρνάς`
και μέσ' στα ίδια σπίτια αυτά θ' ασπρίζεις.
Πάντα στην πόλη αυτή θα φτάνεις. Για τα αλλού-μην ελπίζεις-
δεν έχει πλοίο για σε, δεν έχει οδό.
Έτσι που τη ζωή σου ρήμαξες εδώ
στην κόχη τούτη τη μικρή, σ' όλη τη γη τη χάλασες.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άνεμε, ξέρεις...   Είναι η καρδιά μου...
Προσπαθήστε, συνάνθρωποι, να τους καταλάβετε τους χιονάνθρωπους. Μας μισούνε, γιατί ξέρουνε πως σαν έβγει ο ήλιος ό,τι είναι φτιαγμένο με χιόνι θα λιώσει! Αγγουλές Φ.
Εξήντα χρόνια... Ανηφοριά...   Ισάδα πουθενά...