Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΒΑΛΕ ΣΗΜΑΔΙ

"'Έλα κι εσύ "
έγραψες στο τοίχο
τη μέρα
που έφευγες
με το δισάκι
στους ώμους
για τις γειτονιές
του κόσμου

"Βάλε σημάδι
απ'όπου περνάς
για να σε βρω"
στο δισάκι σου
χάραξα από καιρό




ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ.
ΣΤΙΧΟΙ. ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΜΠΡΑΤΗΣ
ΜΟΥΣΙΚΗ .ΓΙΑΝΝΗΣ 


ΒΑΛΕ ΣΗΜΑΔΙ

Ξύπνα με αν θες από τη νύχτα πού αγαπώ
και σφιχταγκάλιασε σφιχτά το πρόσωπο μου
μέσα στη νύχτα άναψε μου τη φωτιά
κι απ το κορμί μου πάρε το βασίλειο μου

Ένα ταξίδι μακρινό
  κι όπου με πάς 
θα ακολουθήσω τη γαλάζια θάλασσα σου
βάλε σημάδι το λιμάνι πού ζητάς
 
βάλε το χάδι της αγάπης στ όνομα σου

Ξύπνα με αν θες απόψε πού σ αναζητώ
δώσμου τα χέρια σου τα όμορφα να κλείσω
κι από τα χείλη μου έλα πάρε το φιλί
κι ας μη μπορέσω πια ποτέ εγώ να ζήσω

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άνεμε, ξέρεις...   Είναι η καρδιά μου...
Προσπαθήστε, συνάνθρωποι, να τους καταλάβετε τους χιονάνθρωπους. Μας μισούνε, γιατί ξέρουνε πως σαν έβγει ο ήλιος ό,τι είναι φτιαγμένο με χιόνι θα λιώσει! Αγγουλές Φ.
Εξήντα χρόνια... Ανηφοριά...   Ισάδα πουθενά...