Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Moυσική: Νίκος Καλλίνης
Στίχοι: Δήμητρα Νεοφύτου


Σε ποια θάλασσα αρμενίζεις
Και σε ποιο κρυφό γιαλό
Για πού φεύγεις, πού γυρίζεις
Τι να έχεις στο μυαλό

Μη με τυραννάς και πες μου
Έχω φταίξει και πονάς
Να ανοίξω τις πληγές μου
Τις δικές σου να ξεχνάς

Βράδυ βράδυ σε θυμάμαι
Νύχτα νύχτα σ' αγαπώ
Με την σκέψη σου κοιμάμαι
Με τη σκέψη σου ξυπνώ
Σ' άλλη αγκαλιά δεν κάνω
Σ' άλλα χέρια δεν μπορώ
Κι όσο νιώθω πως σε χάνω
Δάκρυ πίνω για νερό

Γίνε κύμα μου κρεβάτι
Και αλμύρα γιατρικό
Όση έδωσα αγάπη
Μου γυρίζει σε κακό

Αεράκι φύσηξέ με
Κάνε με πανί λευκό
Πάρε με και γύρισέ με
Ν' ανεμίζω να ξεχνώ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άνεμε, ξέρεις...   Είναι η καρδιά μου...
Προσπαθήστε, συνάνθρωποι, να τους καταλάβετε τους χιονάνθρωπους. Μας μισούνε, γιατί ξέρουνε πως σαν έβγει ο ήλιος ό,τι είναι φτιαγμένο με χιόνι θα λιώσει! Αγγουλές Φ.
Εξήντα χρόνια... Ανηφοριά...   Ισάδα πουθενά...